rodalies, messells vivint el sabotatge

Enllaç per enviar per WhatsApp:

 

Bon tarda.

Hi ha dues opcions:

a) Assumir que el desastre de Rodalies ens cau del cel.

b) Lluitar i assenyalar els responsables.

No són cables fets malbé. No són "accidents" ni "avaries". És ESPANYA.

Els dies vinents veurem com el PSC i el PSOE faran promeses i anuncis per intentar calmar els ànims i fer que el país continuï acceptant aquesta situació de manera submisa.

Però si els independentistes ens organitzem, podem posar contra les cordes l'Espanya que maltracta Catalunya.

Ells tenen el control dels diaris, les tertúlies i els mitjans de comunicació per tapar aquest escàndol. Avui mateix TV3 feia aquest titular:

"Cau part del sostre del passadís que connecta l'estació de Rodalies amb la Terminal 2 de l'aeroport del Prat per les pluges".

Per les pluges??? Un arquitecte (@efemarq a Twitter) va contestar:

"L'estat espanyol es despreocupa del manteniment de les infraestructures de Catalunya i va TV3 i li dona la culpa a la pluja. La pluja no pot fer caure plaques de guix d'un cel-ras si no és perquè la coberta que té a sobre està deteriorada i deixada de la mà de déu".

Ells controlen els mitjans, però no ens poden controlar a nosaltres. Si els independentistes ens organitzem, podem desbordar Espanya i les seves mentides.

Si tens 7 minuts, mira aquest vídeo:

RODALIES: un vídeo pels catalans que només saben queixar-se.

 

I si tens 2 minuts més, comparteix-lo amb els teus contactes.