Avui he sentit com el president Montilla deia que no és partidari de les llistes obertes.
Jo tinc 73 anys. En les cinc o sis últimes votacions he votat en blanc. Per què? Doncs perquè no puc posar-me en contacte amb el meu representant, ja sigui a les europees, les nacionals o les autonòmiques. On això es veu més clar és en les municipals. El meu regidor de districte no farà mai cas de les necessitats dels veïnsque han votat una llista tancada, perquè si això contradiu al qui el posa a la llista, ja no tornarà a ser regidor.
Amb tot el respecte, he sofert massa anys un dictador per ara suportar tants dictadors com partits hi ha. Oi que s´entén? Doncs si no hi ha llistes obertes continuarem votant en blanc.
13-XI-09, JOSEP CASTELLTORT - Barcelona, cartasdeloslectores/lavanguardia