comunicat de premsa inicial

22-II-2005
L’Associació Radical a Barcelona posa en marxa la campanya: Té un e-mail?

Campanya perquè es facin públiques les adreces electròniques dels diputats i diputades a la web del Parlament de Catalunya

Demà, dia 23 de febrer de 2005, a les 17:00h, l’Associació Radical Transnacional a Barcelona farà entrega en el Parlament de Catalunya d’una carta personalitzada a cadascun dels diputats i diputades demanant que es facin públiques les seves adreces electròniques a la web del Parlament de Catalunya perquè els ciutadans i ciutadanes que ho desitgin puguin posar-se en contacte amb els seus representants de manera directa; seguint l’exemple d’altres parlaments autonòmics, de les Corts Espanyoles o del Parlament Europeu.

De manera simultània, el Sr. Santiago Castellà, president de l’Associació Radical a Barcelona, demanarà una entrevista amb el president del Parlament de Catalunya per fer-li arribar el missatge d’aquesta campanya: la necessitat d’aprofundir en l’ús de les noves tecnologies per part del Parlament de Catalunya per assolir una democràcia més participativa.

La campanya vindrà acompanyada d’una àmplia difusió de la carta adreçada als diputats i diputades en l’àmbit associatiu, universitari i institucional, així com l’edició d’un diari de campanya a internet -www.barcelonaradical.net/tensunemail- i la seva presentació en un acte que tindrà lloc el proper dijous, dia 3 de març a l’Ateneu Barcelonès a les 20:00h.

Qui som?
L’Associació Radical Transnacional a Barcelona (ART-BCN) és una entitat que ha nascut amb la voluntat de generar iniciatives ciutadanes que permetin aprofundir en els drets civils i les llibertats públiques mitjançant l’elaboració de campanyes que puguin sumar adhesions de persones i entitats més enllà dels espais polítics tradicionals. L’Associació Radical Transnacional a Barcelona, mantenint una identitat com associació no partidista, assumeix els mètodes i el capital polític del Partit Radical Transnacional d’Emma Bonino i Marco Pannella.

Adjuntem un arxiu amb la carta adreçada als diputats i diputades.

Per a més informació:
tensunemail@barcelonaradical.net, 600932061 (Rafel Villaró).